.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجاهدين و مشاركت خاتمي راتحت فشارگذاشتند

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: برخي تندرو‌هاي سازمان مجاهدين و مشاركت فشار روحي و رواني روي خاتمي گذاشته‌اند تا در انتخابات شركت كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد‌ علي امامي عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: اگر تندرو‌هايي كه در گذشته خدماتي براي مردم انجام داده‌اند، در رفتار و منش خود تجديدنظر اساسي كنند، دور از انتظار نيست كه كروبي از آنها در كابينه خود در صورت پيروزي در انتخابات استفاده كند در غير اين صورت به آنها ميدان نخواهد داد.
وي به احتمال حضور خاتمي در انتخابات اشاره و خاطرنشان كرد: برخي از تندرو‌ها در جبهه اصلاحات فشار روحي و رواني روي خاتمي گذاشته‌اند تا وي در انتخابات شركت كند، اين در حالي است كه ما اساسا حضور خاتمي را در انتخابات منتفي مي‌دانيم.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي تصريح كرد: خاتمي شخصيتي جهاني و فرهنگي است از اين‌رو هرگز در صحنه اجراي حاضر نشده و بعيد است كه وارد هم بشود، اين در حالي است كه از دادن مشاوره به حاكميت اصلاح‌طلبان دريغ نخواهد كرد.
امامي اظهار داشت: متصور هستيم برخي از تندرو‌هاي سازمان مجاهدين و حزب مشاركت به نحوي خاتمي را تحت فشار گذاشته‌اند كه در صورت عدم شركت وي در انتخابات جبهه اصلاحات شكست خواهد خورد اين در حالي است كه كروبي تصميم قاطع براي حضور در انتخابات دارد.
وي در پايان گفت: برخي از تندرو‌هاي كه به نحوي مخالف حضور كروبي هستند اصرار براي حضور خاتمي در انتخابات داشته و شعار يا خاتمي يا هيچ‌كس را سر مي‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.